martes, 26 de noviembre de 2013

Reconeixer el valor del color en la publicitat

·Els colors tenen una gran capcitat per comunicar i produir sensacions en l'espectador. Aquí tenim uns quants exemples:
-El groc i el vermell ataronjat serveixen per representar el sol i el foc, que fan sensació de calor.
-El blau i el verd permeten representar l'aigua, el gel i la sensació de frescor que provoquen.
·Els colors també tenen diversos significats segons l'entorn cultural. En la nostra cultura, per exemple:
-El color blanc s'associa amb la llum, la pau i la puresa.
-El color negre s'utilitza per expressar el dolor, el dol i la mort.
en publicitat, els colors permeten també expressar idees, potenciar certs aspectes d'un producte i fer arribar el missatge de manera eficaç al possible consumidor.
·Aquí en tens diversos exemples:

-El negre indica elegancia.
-El vermell s'utilitza per representar la passió, l'amor, o la sang, la revolució, el dinamisme i el perill.

-El groc representa l'or,els diners i la riquesa.





No hay comentarios:

Publicar un comentario